نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

معرفي پوشش هاي سلولزي در شهريار

پوشش سلولزي چيست؟

نقاشي-ساختمان-قلي-پور.gif (594×135)

با هدف خدمت رساني به صنعت ساختمان و كمك به رشد و ارتقاء كيفيت در بنا ايجاد گرديده است

رنگ سلولزي جز دسته پوشش هايي مي باشد كه از مواد سلولزي تشكيل شده و نقش پر كنندگي بر روي سطح را دارد و اما اگر به عنوان فيبر تلقي گردد در دسته رنگهاي امولوسيوني قرار مي گردد كه از گروه رنگهاي پايه آبي محسوب مي شوند.

naghashi.org-4.png (355×200)

رنگ سلولزي جايگزين مناسب براي سفيد كاري، نقاشي ساختمان و كاغذ ديواري است و مزين كننده آرك، اپن و ابزار زني هاي سقف مي باشد كه با قابليت اجرا بر روي سطوح مختلف اعم از گچ و خاك، سيمان، گچ، شيشه، چوب و…باعث كاهش هزينه هاي ساختمان مي شود.

DSC00470-e1504702371643.jpg (225×300)

IMG_0703.jpg (460×345)

رنگ سلولزي با سطحي زيبا و قابليت اجرا در طرح ها و شكلهاي مختلف در مكانهاي تجاري، مسكوني، اداري ومراكز تفريحي ورزشي و….قابل اجرا بوده و آرام بخش محيط مي باشد.

به طور كلي رنگ سلولزي حاصل تكنولوژي نوين جهت پوشش داخلي ساختمان مي باشد.

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/4/9  ] [ ۱۵ ] [ naghashi91 ] [ ]

نقاشي ساختمان در اردبيل

 


تفاوت نقاشي ساختمان با رنگ روغني و رنگ اكريليك

مقايسه رنگ روغني با رنگ اكريليك

رنگ روغني يا اكرليك؟ رنگهاي روغني كه قدمت تاريخي بيشتري دارند در ديد كلي قابليت شستشوي بيشتري نسبت به رنگ اكريليك دارند اما ايجاد سرب مي كنند. سرب به مقدار كم تا مدتي مي‏تواند بدون ايجاد عارضه‏اي در بدن باقي بماند ولي با بالا رفتن تدريجي غلظت آن در نسوج بدن، نشانه‏ هاي اوليه مسموميت به شكل احساس ضعف و خستگي، درد شكم و اسهال، تحريك پذيري و عصبانيت، ‏اختلال در يادگيري، سردرد و اضطراب و بدخوابي و كم خوني ظاهر مي‏شود. ‏هرچه رنگ ديوار قديمي‏تر باشد، احتمال وجود سرب در رنگ آن بيشتر است. رنگهاي اكريليك كه پايه آب هستند بدون بو و فاقد سرب هستندو زمان خشك شدن سريعي دارند و در هنگام خشك شدن چون حلال اب است موجب مسوميت نمي شود.

 

 

 

رنگ كردن ديوار به شيوه جديد تركيه اي رنگهاي روغني به مرور زمان زرد مي شوند و تغيير رنگ مي دهند اما رنگهاي اكريليك هميشه ثابت و بدون تغيير مي مانند. زمان خشك شدن رنگهاي اكريليك حدود يك ساعت مي باشد اما رنگهاي روغني يك روز طول مي كشند تا خشك شوند. رنگهاي اكريليك بوي مناسب تري و قابل تحملي نسبت به روغني دارند.همچنين هزينه رنگ هاي روغني بيشتر است.

رنگهاي اكريليك از لحاظ روانشناسي رنگها داراي نشاط و شادابي بيشتري نسبت به رنگهاي روغني هستند.شركت رنگ و كاغذ ديواري نيلي با استفاده از سيستم تينت (تركيب)رنگ كامپيوتري اجراي اين رنگها را ساده تر كرده و با استفاده از 16000طيف رنگي كاليته هاي متفاوت دامنه رنگي را بالا برده و تنوع بيشتري را براي مشتريان فراهم مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير يا از سايت زير استفاده كنيد

امتیاز:
بازدید: 154
برچسب:
:
[ 1395/2/15  ] [ ۱۲ ] [ naghashi91 ] [ ]

نقاشي ساختمان در اروميه

 


 

تفاوت نقاشي ساختمان با رنگ روغني و رنگ اكريليك

مقايسه رنگ روغني با رنگ اكريليك

رنگ روغني يا اكرليك؟ رنگهاي روغني كه قدمت تاريخي بيشتري دارند در ديد كلي قابليت شستشوي بيشتري نسبت به رنگ اكريليك دارند اما ايجاد سرب مي كنند. سرب به مقدار كم تا مدتي مي‏تواند بدون ايجاد عارضه‏اي در بدن باقي بماند ولي با بالا رفتن تدريجي غلظت آن در نسوج بدن، نشانه‏ هاي اوليه مسموميت به شكل احساس ضعف و خستگي، درد شكم و اسهال، تحريك پذيري و عصبانيت، ‏اختلال در يادگيري، سردرد و اضطراب و بدخوابي و كم خوني ظاهر مي‏شود. ‏هرچه رنگ ديوار قديمي‏تر باشد، احتمال وجود سرب در رنگ آن بيشتر است. رنگهاي اكريليك كه پايه آب هستند بدون بو و فاقد سرب هستندو زمان خشك شدن سريعي دارند و در هنگام خشك شدن چون حلال اب است موجب مسوميت نمي شود.

رنگهاي روغني به مرور زمان زرد مي شوند و تغيير رنگ مي دهند اما رنگهاي اكريليك هميشه ثابت و بدون تغيير مي مانند. زمان خشك شدن رنگهاي اكريليك حدود يك ساعت مي باشد اما رنگهاي روغني يك روز طول مي كشند تا خشك شوند. رنگهاي اكريليك بوي مناسب تري و قابل تحملي نسبت به روغني دارند.همچنين هزينه رنگ هاي روغني بيشتر است.

نقاش ساختمان در البرز

رنگهاي اكريليك از لحاظ روانشناسي رنگها داراي نشاط و شادابي بيشتري نسبت به رنگهاي روغني هستند.شركت رنگ و كاغذ ديواري نيلي با استفاده از سيستم تينت (تركيب)رنگ كامپيوتري اجراي اين رنگها را ساده تر كرده و با استفاده از 16000طيف رنگي كاليته هاي متفاوت دامنه رنگي را بالا برده و تنوع بيشتري را براي مشتريان فراهم مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره زير يا از سايت زير استفاده كنيد

امتیاز:
بازدید: 159
برچسب:
:
[ 1395/2/15  ] [ ۱۱ ] [ naghashi91 ] [ ]

نقاشي ساختمان

 

تاريخچه نقاشي و رنگ آميزي در ايران

براي آشنايي با تاريخچه و سابقه صنعت رنگ كشور به سالهاي 1300 باز مي گرديم كه هنوز رنگ در داخـل كشور توليد نمي شد و استادكاران نقاش، رنگ مورد نياز براي رنگ آميزي كاخ ها و ابنيه دولتي را با استفاده از مواد گياهي و معدني در پاي كار، به صورت دستي و با فرمولهاي سنتي توليد مي كردند.

در سال 1318، اولين واحد رنگسازي امروزي به نام رنگسازي ايران اقدام به توليد و عرضه رنگ روغــني كارخانه‌اي نمود و پس از آن شركتهاي رنگ سرو و رنگ شمس فعاليت رنگسازي خود را آغاز نمودند. در آن سالها هنوز رنگ روغني كارخانه‌اي با استفاده از روغن هاي گياهي و پودرهاي معدني توليد مي شـد و اين امر تا سال 1341 كه اولين محصول رنگ روغني با استفاده از رزين الكيد توسط شركت پلاسكار به بازار عرضه گرديد، ادامه داشت.

پتينه كاري و طراحي دكوراسيون

رنگ پلاستيك بر پايه پلي وينيل استات براي مصارف ساختماني نيز براي اولين بار در سال 1338 توســـط شركت پلاسكار توليد و عرضه شد و پس از آن شركتهاي هاويلوكس، رنگين، ديروپ، سوپر رنگ از سال 1341 تا 1347 به تدريج، رنگ پلاستيك خود را به بازار عرضه نمودند. در واقع مي توان گفت كه در سال 1344 صنعت رنگسازي در ايران شكل تازه اي يافت و واحدهاي مـتعددي فعاليت خود را آغاز نمودند. شركتهاي تاباشيمي، ديروپ ايران، رنگين، سوپررنگ و پارس پامچال از جمله شركتهايي هستند كه در اين سال پا به عرضه صنعت رنگ كشور گذاشته و محصولات جديدي مانند لاكهاي روي چوب، رنگهاي هوا خشك و كوره‌اي صنعتي و رنگهاي تعميري خودرو را به بازار عرضه نمودند.

نقاش ساختمان در البرز

صنعت توليد رزينهاي مورد مصرف در رنگسازي نيز در كشور سابقه اي طولاني دارد. براي بررسي تاريخچه اين صنعت به سال 1344 باز مي‌گرديم كه براي اولين بار رزين الكيد به وسيله رنگسازي ايران و رزيـن پلي‌ وينيل‌ استات نيز توسط پلاسكار توليد گرديد و پس از آن شركتهاي پارس سادولين، ديروپ ايران اقدام به توليد رزين الكيد و هو خست ايران به توليد رزين پلي‌وينيل‌استات همت گماردند. و امروز صنعت رزين كشور با بيش از 120 واحد صنعتي و مجموع ظرفيت 750 هزارتن در سال قادر است انواع رزينهاي پلي‌وينيل‌استات و كوپليمرهاي آن، انواع رزينهاي الكيد و اصلاح شده آن، آمينو رزينها، انواع پلي‌استر غيراشباع، رزينهاي اكريليك و رزين فنوليك را توليد نمايد.

امتیاز:
بازدید: 137
برچسب:
:
[ 1395/2/15  ] [ ۰۷ ] [ naghashi91 ] [ ]

نقاشي ساختمان در باختران

 

نقاش ساختمان در البرز

 

تاريخچه نقاشي و رنگ آميزي در ايران

براي آشنايي با تاريخچه و سابقه صنعت رنگ كشور به سالهاي 1300 باز مي گرديم كه هنوز رنگ در داخـل كشور توليد نمي شد و استادكاران نقاش، رنگ مورد نياز براي رنگ آميزي كاخ ها و ابنيه دولتي را با استفاده از مواد گياهي و معدني در پاي كار، به صورت دستي و با فرمولهاي سنتي توليد مي كردند.

رنگ كردن ديوار به شيوه جديد تركيه اي

در سال 1318، اولين واحد رنگسازي امروزي به نام رنگسازي ايران اقدام به توليد و عرضه رنگ روغــني كارخانه‌اي نمود و پس از آن شركتهاي رنگ سرو و رنگ شمس فعاليت رنگسازي خود را آغاز نمودند. در آن سالها هنوز رنگ روغني كارخانه‌اي با استفاده از روغن هاي گياهي و پودرهاي معدني توليد مي شـد و اين امر تا سال 1341 كه اولين محصول رنگ روغني با استفاده از رزين الكيد توسط شركت پلاسكار به بازار عرضه گرديد، ادامه داشت.

تجربيات نقاشي ساختمان,

اصول نقاشي ساختمان,

krhad shojlhk,

آموزش نقاشي ساختمان با غلتك,

رنگ ساختمان,

رنگ آميزي مدرن منزل,

رنگ اميزي در ساختمان,

رنگ ونقاشي ساختمان,

رنگ كاري ساختمان,

روانشناسي رنگ ساختمان,

روانشناسي رنگ ها در ساختمان

 

 

پتينه كاري-رنگ كردن ديوار تركيه اي

رنگ پلاستيك بر پايه پلي وينيل استات براي مصارف ساختماني نيز براي اولين بار در سال 1338 توســـط شركت پلاسكار توليد و عرضه شد و پس از آن شركتهاي هاويلوكس، رنگين، ديروپ، سوپر رنگ از سال 1341 تا 1347 به تدريج، رنگ پلاستيك خود را به بازار عرضه نمودند. در واقع مي توان گفت كه در سال 1344 صنعت رنگسازي در ايران شكل تازه اي يافت و واحدهاي مـتعددي فعاليت خود را آغاز نمودند. شركتهاي تاباشيمي، ديروپ ايران، رنگين، سوپررنگ و پارس پامچال از جمله شركتهايي هستند كه در اين سال پا به عرضه صنعت رنگ كشور گذاشته و محصولات جديدي مانند لاكهاي روي چوب، رنگهاي هوا خشك و كوره‌اي صنعتي و رنگهاي تعميري خودرو را به بازار عرضه نمودند.

صنعت توليد رزينهاي مورد مصرف در رنگسازي نيز در كشور سابقه اي طولاني دارد. براي بررسي تاريخچه اين صنعت به سال 1344 باز مي‌گرديم كه براي اولين بار رزين الكيد به وسيله رنگسازي ايران و رزيـن پلي‌ وينيل‌ استات نيز توسط پلاسكار توليد گرديد و پس از آن شركتهاي پارس سادولين، ديروپ ايران اقدام به توليد رزين الكيد و هو خست ايران به توليد رزين پلي‌وينيل‌استات همت گماردند. و امروز صنعت رزين كشور با بيش از 120 واحد صنعتي و مجموع ظرفيت 750 هزارتن در سال قادر است انواع رزينهاي پلي‌وينيل‌استات و كوپليمرهاي آن، انواع رزينهاي الكيد و اصلاح شده آن، آمينو رزينها، انواع پلي‌استر غيراشباع، رزينهاي اكريليك و رزين فنوليك را توليد نمايد.

امتیاز:
بازدید: 168
برچسب:
:
[ 1395/2/13  ] [ ۱۵ ] [ naghashi91 ] [ ]

نقاشي ساختمان در جاجرود

انواع رنگ ساختماني و رنگ شناسي آنها

مطالعه درباره ي رنگ ملاحظاتي را در زمينه هاي فيزيك ، فيزيولوژي و روانشناسي پيش مي آورد . علم فيزيك ، توزيع انرژي طيفي نوري را كه از يك سطح صادر و يا به وسيله ي آن منعكس مي شود ، بررسي مي كند ( شاخه ي خاصي از آن به مطالعه ي جنبه هاي شيميايي رنگيزه ها و رنگينه ها ، در ارتباط با خواص رنگ ساز اين مواد مي پردازد ) . فيزيولوژي ، فرايند هايي را كه در چشم و مغز به هنگام تحريك ناشي از تجربه ي رنگ اتفاق مي افتد ، مورد مطالعه قرار مي دهد . روانشناسي در مسائل آگاهي و ذهنيت نسبت به رنگ – همچون عنصري از تجربه ي بصري – بحث مي كند. اشتراك اصطلاحات در اين عرصه ها، غالبا ً بر دشواري درك مفاهيم مي افزايد. مطالعه ي هنري رنگ نيز مقوله اي جدا از اين ملاحظات نيست و به خصوص رويكرد روانشناختي رنگ در اين زمينه اهميت دارد

هر رنگ داراي سه صفت يا سه بُعد بصري مستقلا ً تغيير پذير است: فام، درخشندگي و اشباع

فام

فام ، صفتي از رنگ است كه جايگاه آن را در سلسله ي رنگي ( از قرمز تا بنفش) – معادل با نور طول موج هاي مختلف در طيف مرئي – مشخص مي كند. گفته مي شود كه تقريبا 150 فام متفاوت را مي توان تشخيص داد، ولي همه ي اينها به طور مساوي در طيف مرئي توزيع نشده اند، زيرا چشم ما براي تفكيك فام ها در طول موج هاي بلند تر توانايي بيشتري دارد. بلند ترين طول موج ها در منطقه ي قرمز و كوتاه ترين طول موج ها در منطقه ي بنفش هستند. دسته بندي عمومي رنگ ها به بيفام ( سياه ، سفيد و خاكستري ها ) ، و فام دار ( قرمز ، زرد ، سبز ،…) بر همين صفت مبتني است . براي سهولت درك مطلب ، فام را مي توان مشخص كننده ي اسم عام رنگ ها تعريف كرد .نقاشي ساختمان در كرج

قرمز ، زرد و آبي را فام هاي اوليه مي نامند و چون مبناي ساير فام ها هستند، رنگ هاي اصلي نيز نام گرفته اند . فام هاي ثانويه عبارتند از : نارنجي ، سبز و بنفش كه كه از اختلاط مقادير مساوي از دو فام اوليه حاصل مي شوند . فام هاي ثالثه از اختلاط فام هاي اوليه و ثانويه به دست مي آيند : زرد- نارنجي (پرتقالي) ، نارنجي- قرمز ، قرمز- بنفش ( ارغواني) ، بنفش- آبي ( لاجوردي) ، آبي- سبز (فيروزه اي) ، سبز- زرد (مغز پسته اي) . دوازده فام نامبرده را با ترتيبي معين در چرخه ي رنگ، نشان مي دهند. در چرخه ي رنگ ، فام هاي ثانويه و ثالثه اي كه بين يك زوج فام اوليه جاي گرفته اند، داراي روابط خويشاوندي هستند و در كنارهم ساده ترين هماهنگي رنگي را پديد مي آورند .

درخشندگي

درخشندگي (والوور) ، دومين صفت رنگ است و درجه ي نسبي تيرگي و روشني آن را مشخص مي كند (غالبا ً نقاشان اصطلاح رنگسايه را نيز در همين معنا به كار مي برند) . معمولا ً درخشندگي رنگ هاي فام دار را در قياس با رنگ هاي بيفام مي سنجند . در چرخه ي رنگ ، زرد بيشترين درخشندگي (معادل خاكستري روشن نزديك به سفيد) و بنفش كمترين درخشندگي ( معادل خاكستري تيره ي نزديك به سياه) را دارد . در سلسله ي رنگي، هر فام نسبت به ديگري ميزان تيرگي يا روشني ذاتي اش را مي نماياند . معكوس كردن اين ترتيب طبيعي، ناسازگاري رنگي به بار مي آورد ( مثلا ً اگر بنفش روشن در كنار سبز زيتوني قرار گيرد، نوعي تكان بصري ايجاد مي كند.

اشباع

اشباع (پرمايگي) ، سومين صفت رنگ است و ميزان خلوص فام آن را مشخص مي كند ( گاه واژه ي شدت را در اين مورد به كار مي برند ).ذفام هاي چرخه ي رنگ صد در صد خالص اند ولي در طبيعت به ندرت مي توان فام خالصي يافت. همچنين، كمتر رنگيزه اي حد اشباع فام مربوطه در چرخه ي رنگ را داراست .

اگر فام ها به هم آميخته شوند، رنگ هاي شكسته به دست مي آيند. اختلاط فام هاي خالص با يكديگر يا با رنگ هاي بيفام، باعث تغيير در پرمايگي و درخشندگي شان مي شوند . به طور كلي، هر فام قابليت ايجاد رنگ هاي متنوعي را در حوزه ي خود دارد كه به آن تلوّن (وارياسيون ) مي گويند. دمثلا ً انواع صورت، اُخرايي وقهوه اي، تلوّن در فام قرمز هستند

چگونگي متظاهر شدن رنگ ها از ديگر مباحث رنگ شناسي است. در تجربه، سه نمود مختلف در رنگ ها مي توان تشخيص داد: فيلمرنگ، حجمرنگ و سطحرنگ .

 فيلمرنگ

فيلمرنگ، رنگي است كه در فاصله اي نا مشخص نسبت به بيننده ظاهر مي شود (مثلا ً رنگي كه در طيف نما اسپكتروسكوپ مي توان ديد، يا رنگ آسمان خاكستري يكنواخت). فيلمرنگ، بافت واضحي ندارد و گويي شخص مي تواند كمابيش به درون آن رسوخ كند. همواره در تراز جلو به چشم مي آيد . فيلمرنگ را نمي توان همچون كيفيتي در اشياء و يا متعلق به رويه ي اشياء دانست .

حجمرنگ

حجمرنگ را در اشياي پشت نما مي توان ديد ( مثلا ً در يك استكان چاي يا در بخار رنگين) . حجمرنگ در فضاي سه بُعدي كه اشغال كرده است گسترش مي يابد ، ولي تراز متغيري نسبت به چشم بيننده ندارد .

سطحرنگ

سطحرنگ ، چنان به نظر مي آيد كه روي سطح شيء قرار گرفته است ( مثلا ً در يك كاغذ رنگي) . بافت رويه ي شيء را به خود مي گيرد و حايل غير قابل نفوذ براي چشم ايجاد مي كند . سطحرنگ را معمولا ً همچون كيفيتي در خود شيء مي انگاريم .

از اين سه كيفيت ظاهري كه اشاره كرديم ، نمود هاي ديگري چون تلأ لو، فروغ و فلزنما ناشي مي شوند . نقاشان با سطحرنگ سر و كار دارند ولي بخشي از صناعت آنان معطوف به ايجار نمود هاي حجمرنگ ، فيلمرنگ ، تلألو و فروغ به وسيله ي رنگيزه است كه در واقع چنين كيفيت هايي را ندارد . آن دسته از حجم سازان مدرن كه با موادي چون پلاستيك كار مي كنند ، از نمود حجمرنگ بهره مي گيرند.

يكي از ملاحظات روانشناختي رنگ كه در كاربرد هنري رنگ اهميت دارد ، بررسي تأثير متقابل رنگ ها است . جلوه يا اثر هر رنگ در جوار رنگ ديگر تغيير مي كند . اگر در شرايط روشنايي مناسب ، چند ثانيه به يك رنگ فام دار خيره شويم و بي درنگ بر سطحي سفيد بنگريم ، مكمل آن رنگ را خواهيم ديد . اين پديده را – كه ناشي از واقعيت فيزيكي رنگ عيني نيست – پي انگاره مي نامند . پي انگاره ي هر رنگ ، رنگ مجاورش را تحت تأثير قرار مي دهد و در نتيجه ، تفاوت كيفي آن دو رنگ بارزتر مي شود ( مثلا ً قرمز در كنار سبز ، پرمايه تر به نظر مي رسد و برعكس ) . تغييري كه بدين سان در جلوه ي رنگ ها پديد مي آيد ، مشخص كننده ي تباين آنها است . اگر موقعيت دو حوزه ي رنگي مقايسه شده چنان باشد كه تغيير جلوه ي رنگ ها با هم تلاقي كند ، اصطلاح تباين همزمان به كار برده مي شود .

رويكرد روانشناختي رنگ به احساس هاي معيني نيز بستگي دارد كه رنگ هاي عيني دربيننده برمي انگيزند.

به سخن ديگر ، در اين مقوله ، رابطه ي رنگ هاي عيني با اثرات ذهني شان مورد نظر است . رنگ هايي كه حاوي مقدار زيادي آبي هستند (از بنفش تا سبز)، نسبت به رنگ هايي كه زرد يا قرمز بيشتري در خود دارند (از مغز پسته اي تا ارغواني) ، سردتر مي نمايند . رنگ هاي سرد ، مختصر كاهش در دماي بدن نگرنده ايجاد مي كنند و رنگ هاي گرم باعث مختصر افزايش دماي بدن مي شوند . به لحاظ بصري ، رنگ گرم پيش مي آيد و رنگ سرد پس مي نشيند . بسياري از نقاشان از اين كيفيت رنگ ها براي فضا سازي تصويري بهره گرفته اند . منشأ احساس هايي چون گرمي ، سردي ، پيش آيندگي ، پس روندگي ، وزن و اندازه ي رنگ ها – كه اصطلاحاتي رايج در ادبيات هنرهاي تجسمي اند) همانا سه صفت اساسي رنگ ، يعني فام ، درخشندگي و اشباع است .

نقاشان قديم بسياري از نمودها و اثرات بصري رنگ را بدون شناخت علمي به كار مي بستند ، ولي انتشار نظريه هاي رنگ ، نقاشان پُست امپرسيونيسم ، اُرفيسم و آپ آرت را بر آن داشت كه امكانات بياني و تزييني رنگ را گسترش دهند و به راه حل هاي تازه اي در مسائل حجم ، فضا ، نور و حركت دست يابند .

امتیاز:
بازدید: 152
برچسب:
:
[ 1395/2/8  ] [ ۰۹ ] [ naghashi91 ] [ ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 4
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر